Blog

U bent hier:Home/Blog/

Hoe plaats je Facebook recensies op je website?

18 september, 2017|Facebook|

Hoe kan je jouw Facebook recensies delen op je website? Facebook stelt je eenvoudig in staat om recensies te delen op je website. Zo doe je dat: 1. Ga naar je eigen Facebookpagina; 2. Selecteer de recensie die je wilt delen op je website; 3. Klik op de bovenste 3 bolletjes; 4. [...]

Linkruil voorstel ontvangen? Zo check je de kwaliteit

15 september, 2017|Linkbuilding|

Hoe kun je checken of je een link moet ruilen? Zodra je met je website een beetje vindbaar wordt in Google, ontvang je het ene linkruil voorstel na het andere. Je krijgt dan een mail zoals deze: Beste heer/ mevrouw, Allereerst mijn complimenten voor uw mooie website. Tijdens het zoeken naar nieuwe linkmogelijkheden kwam [...]

Links kopen? Het blijft verleidelijk

7 september, 2017|Linkbuilding|

Google verbiedt het kopen van links, maar het werkt wel Google verbiedt het kopen van links om de positie van je website te verbeteren. Betrapt Google je op het kopen van links, dan kan dat leiden tot een flinke Google Penalty. Met als gevolg structureel lagere rankings van je website in Google. En daarmee een [...]

Remarketing: Begin er direct mee!

15 augustus, 2017|Adwords|

Wat is remarketing? Remarketing of retargeting is het fenomeen waarmee je websitebezoekers nogmaals kan bereiken via gerichte advertenties of banners. Helaas is het zo dat de meeste mensen je website weer verlaten zonder een aankoop of informatie aanvraag te doen. Met remarketing kan je heel gericht adverteren om deze bezoekers 'terug te lokken' naar je [...]

Facebook start Facebook Watch

12 augustus, 2017|Facebook|

Wat is Facebook Watch? Facebook begint 28 augustus met een eigen videodienst: Facebook Watch. De videodienst wordt een directe concurrent van Youtube en zal sport, reality TV en grappige filmpjes gaan bieden. Voorlopig is Facebook Watch alleen te zien voor een kleine groep gebruikers in Amerika. Binnenkort is Facebook Watch voor iedereen in de Verenigde [...]

Welke ankertekst kan je het beste gebruiken voor linkbuilding?

7 augustus, 2017|Blog, Linkbuilding|

Er is veel informatie over ankerteksten, maar welke ankertekst werkt het best om hoog in Google te komen? Wat is een ankertekst? Een ankertekst is een tekst waar een hyperlink in is verwerkt. Dat is een link in een tekst waar je op kan klikken. Google analyseert welke woorden er zijn gekozen in de ankertekst. [...]

Nieuw: Promoot je bedrijf met Google Posts!

29 juni, 2017|Google Updates|

Acties en evenementen promoten met Google Posts Na uitgebreid testen is er een nieuwe functionaliteit voor MKB bedrijven gelanceerd door Google: Google Posts! Google Posts stellen je in staat om aanbiedingen, acties, events, etc te posten via Google Mijn Bedrijf. De Google posts zijn vervolgens in Google vindbaar in de zoekresultaten, op je Google [...]

Waarom hebben zoveel ondernemers wel succes met Facebook?

5 juni, 2017|Facebook, Social Media|

Boek jij eigenlijk wel meer omzet met meer likes? Vanaf het eerste begin van Facebook heeft Facebook Marketing gedraaid om meer likes op je pagina of op je bericht. Nog steeds wordt het succes van je Facebook Pagina afgemeten aan de hand van het aantal likes, reacties of deelacties. Facebook statistieken als aantal weergaves van je video [...]

Wat is het Facebook Pixel?

25 mei, 2017|Facebook|

Zo haal je meer rendement uit je Facebook advertenties Veel ondernemers hebben er wel van gehoord, maar nog meer vragen zich nog steeds af "wat is het Facebook pixel" nu eigenlijk. Hoe werkt het Facebook pixel en wat kan je ermee? Het Facebook Pixel is een krachtige tool waarmee je nog meer rendement kunt halen [...]

Blog – Saleswizard