On-page en conversie optimalisatie
Weten bezoekers jouw website goed te vinden, maar komen er maar weinig klanten uit? Heb je het gevoel dat klanten ergens door worden afgeschrokken of niet weten hoe ze contact op moeten nemen? Grote kans dat je meer klanten kunt aantrekken door je website of webpagina’s te optimaliseren voor conversies. Kies voor conversie optimalisatie en on-page optimalisatie voor het beste resultaat.
Wat is conversie optimalisatie?
Conversie optimalisatie is het verzamelbegrip van de acties die je kunt ondernemen om conversie op je website te verbeteren. Of zelfs conversie in het algemeen. Een conversie kun je definiëren als een resultaat dat je als doel hebt ingesteld. Denk bijvoorbeeld aan:
- een aankoop op je website;
- het downloaden van een whitepaper;
- het aanvragen van een offerte;
- een telefoontje naar je bedrijf,
De conversie van je website verhogen kan op veel verschillende manieren. Je kunt dit zelf proberen aan de hand van een van onze blogs of je kunt het ook uitbesteden aan Saleswizard voor het beste resultaat.
Maatwerk design
Waarom kiezen voor optimalisatie door Saleswizard?
- Je website volledig op maat gemaakt ontworpen & ontwikkelt;
- Een supersnelle en veilige website;
- Webdesign dat aansluit op jouw merkidentiteit;
- Webdesign geoptimaliseerd voor conversie;
- Ruim 1100 opdrachtgevers gingen jou voor.
Rendement van conversie optimalisatie
Conversie optimalisatie is zeer rendabel omdat het meer rendement haalt uit je online marketing activiteiten en bezoek op je website. Als het bijvoorbeeld €100,- kost om 200 bezoekers te verkrijgen en je conversiepercentage 2% is, dan zijn je kosten per conversie €25,-. Als je er in slaagt je conversiepercentage te verhogen van 2% naar 3% dan zijn de kosten per conversie nog maar €16,66. De kosten per conversie zijn met 67% verlaagd en je aantal conversies is 50% gestegen.
On-page optimalisatie: voor Google en conversie
Jouw website moet niet alleen bezoekers aantrekken, maar deze ook omzetten in klanten. Een goede website bevat hierom verschillende landingspagina’s die geoptimaliseerd zijn voor Google en voor optimale conversie. Hierbij letten we op een aantal zaken:
- de website moet overzichtelijk zijn met opvallende knoppen;
- duidelijke USP’s waarin de voordelen tot uiting komen;
- afbeeldingen die matchen met je doelgroep;
- goede formulieren met een overtuigende call-to-action;
- reviews en andere zaken die bijdragen aan vertrouwen;
- de snelheid en gebruiksvriendelijkheid van je website.
- teksten die inspelen op de pijnpunten van je bezoekers;
Wil je ook een website die bezoekers omzet in klanten?
Laat je gegevens achter en Rob neemt vrijblijvend contact met je op.