Dinsdag 10 november 2015 organiseert Google in Amsterdam het evenement Think with Google 2016 en wij zijn erbij!
Think with Google wordt georganiseerd om de veranderingen in online consumentengedrag te bespreken. En de kansen die dit oplevert. Inmiddels spenderen wij per dag gemiddeld meer tijd online dan wij besteden aan tv kijken, lezen of anderszins. Soms lijkt het zelfs wel of we online leven. Hoe dat ons gedrag beïnvloedt is natuurlijk reuze interessant.
“Winning the moments that Matter”
Ons online gedrag bestaat uit “Moments that Matter”. Zulke momenten zijn bijvoorbeeld:
– ik wil informatie over
– ik ben op zoek naar
– en ik wil kopen…
Op al deze momenten wil je als bedrijf zichtbaar zijn. Net als Google geloof ik dat we nog maar aan het begin staan van veranderd consumentengedrag.
Ik kijk daarom uit naar een inspirerende middag vol met Google sprekers en andere vooruitstrevende internetmarketing bureaus . Natuurlijk delen wij onze kennis via onze website, zodat iedereen daar zijn voordeel mee kan doen!