Linkedin Adverteren: Hoe en waarom?

Adverteren op Linkedin

Alhoewel het bereik wellicht kleiner is dan Facebook, is Linkedin wel het grootste zakelijke netwerk van de wereld. Het gebruik van Linkedin beperkt zich niet alleen tot het leggen van zakelijke contacten, het is ook mogelijk interessante content te delen met je netwerk. Voor een groter en gericht bereik is het mogelijk om te adverteren op Linkedin. Linkedin Adverteren biedt steeds meer mogelijkheden die je wellicht gewend bent van Facebook en Google en wordt daarom steeds interessanter om in te zetten voor je bedrijf.

Bereik meer dan 6 miljoen gebruikers

Linkedin heeft meer dan 6 miljoen gebruikers in Nederland. Linkedin wordt maandelijks door 4,2 miljoen Nederlanders bezocht. 60% doet dat via de smartphone en de handige app van Linkedin. Het social netwerk verandert van een CV Bank en Online Adresboek naar een netwerk met ruimte voor blogs en steeds betere mogelijkheden voor online adverteren. Inmiddels verschijnen er al 160.000 blogs per week en neemt het aantal advertenties exponentieel toe. Met Linkedin Adverteren kan je meer dan 6 miljoen gebruikers zeer gericht en effectief bereiken.

Veel advertentiemogelijkheden op Linkedin

Om te adverteren op Linkedin heb je een zakelijke pagina nodig en een advertentie account. Heb je dat eenmaal ingericht dan is het mogelijk om op verschillende manieren te adverteren:

  • Updates en content sponsoren;
  • Tekst advertenties;
  • Display Advertenties;
  • Dynamische Advertenties;
  • Inmail Advertenties.

Advertentiemogelijkheden Linkedin

Nauwkeurige doelgroepselectie

Linkedin heeft natuurlijk als voordeel dat het zeer veel weet van haar leden. Dat biedt jou vervolgens weer de mogelijkheid om met Linkedin adverteren precies die doelgroep te bereiken die je wenst. Linkedin verschaft de mogelijkheid te selecteren op:

  • Functie of functietitel;
  • Branche;
  • Regio;
  • Bedrijfsgrootte;
  • Opleidingsniveau en titels;
  • Leeftijd, geslacht en vaardigheden.

Doelgroepselectie Linkedin

Effectief Linkedin Adverteren

Met behulp het campagnebeheer van Linkedin zijn vorm, inhoud en doelgroepen om verschillende manieren te combineren. Daarmee stelt Linkedin je in staat om optimaal presterende campagnes te ontwikkelen. Ook is het mogelijk om conversies, clicks en andere KPI’s bij te houden zodat je campagnes kunt blijven evalueren en verbeteren.

Advertentiepakketten Linkedin Adverteren

Wij nemen je graag het adverteren op linkedin uit handen. We bieden daarvoor verschillende pakketten aan. Daarnaast is maatwerk natuurlijk ook mogelijk.

Starter Pakket € 125

  • 1 Advertentie per maand
  • € 50 advertentiebudget
  • Gebruik Conversiecode
  • Evaluatie & Rapportage

*Inclusief Gratis Workshop

Pro Pakket € 350 p/m

  • 3 advertenties per maand
  • € 150 advertentiebudget
  • Conversie & Leadforms
  • Evaluatie & Rapportage
  • Advertentie Optimalisatie

Toppakket € 500 p/m

  • 5 advertenties per maand
  • € 250 advertentiebudget
  • Conversie & Leadforms
  • Evaluatie & Rapportage
  • Google Remarketing
  • Conversie Optimalisatie

Meer informatie over adverteren op Linkedin?

Wij helpen je graag met advies en tips over het opzetten van je Linkedin Advertenties. Wil je de kracht ontdekken van Linkedin maak dan gebruik van één van onze advertentiepakketten. Informatie aanvragen? Vul het formulier in op deze pagina of bel ons op 088-770999.